Vacatures

• Praktijkcoaches gezocht
  • Trainingscoördinator gezocht

Wie zijn wij

Elke regio heeft een eigen bestuur, bestaande uit vrijwilligers. De regio Helmond telt 19 actieve scoutinggroepen en strekt zich uit over het gebied tussen Helmond, Someren, Deurne, Laarbeek, Mierlo, Lierop en Gemert. De groepen bepalen het beleid en zijn samen verantwoordelijk voor het goed functioneren van de regio. Het regiobestuur geeft advies en zorgt voor de uitvoering van het beleid.

Vier maal per jaar komt de regioraad bij elkaar. Bij deze vergadering zijn het regiobestuur en twee vertegenwoordigers van elke groep uit de regio aanwezig.  In de regioraad wordt het beleid bepaald en komen zaken ter sprake die zich in onze regio voordoen.

Naast de regioraad worden er in de regio verschillende trainingen, thema-bijeenkomsten en activiteiten georganiseerd.

Geen evenement gevonden